Bangkok

wat een stad, ben er 2 hele dagen geweest. Kwamdonderdag avondna een tijdje zoeken in mijn hostel aan, fijn plekje in Bangkok overal dichtbij maar toch rustig.

Zo veel gezien, stuk of 10 tempels maar alle tempels lijken op elkaar wel super mooi want elke tempel heeft dan wel weer andere details. Ben niet naar het paleis geweest want elke dag komen nog honderden Thai afscheid nemen van hun koning dus het was erg druk.
Heb heel veel gelopen elke dag wel iets van 10 km en dat met 33 graden maar als je loopt kom je de mooiste dingen tegen en kan je nog meer genieten van het land. Zo kwam ik in een winkelstraatje terecht dat zoo smal was, je net met 2 mensen langs elkaar kan lopen het was zo druk maar grappig om te zien dat daar dan ook gewoon scooters doorheen rijden of mensen met grote karren vol met spullen. Lekker chaotisch.
Verder is mijn to do list voor Bangkok goed gegaan;
In tuktuk gezeten: check
Khoa san road in de avond : check
Fietstocht : check
Tempels bezocht : check
Streetfood : check ( heel pittig )
Op een boot gezeten : check
Maar vooral heb ik genoten van alle drukte, chaos, ongeregeldheid, vriendelijke mensen
Nu 3 weken in het vrijwilligers kamp.. fijn om even op een plek te zijn

Geert

Leuk dat je al zoveel moois en interresants gezien hebt.
Waar ga je naar toe voor het vrijwillers werk?

Lieke

Ik ben nu in singburi was ongeveer 2 en half uur rijden rijden van Bangkok.

Yvonne

Kijk dit leest lekker weg ???? al veel gedaan in een paar dagen! Heel veel plezier tijdens het vrijwilligerswerk! En we lezen hopelijk snel weer wat van je

Yvonne

Ooh die vraagteken was een emotieding dat doet ie niet haha