Culture week

16 november - vandaag een rustige dag.. we zijn eerst armbandjes gaan maken of in mijn geval een enkelbandje. Was leuk om te doen en best makkelijk, maar het is een leuk souvenir. Daarna gingen we terug naar ons verblijf en kregen we Thaise kook les. Het was niet helemaal mijn ding maar wel lekker. In de middag hebben we vrije tijd, wij zijn gaan zwemmen!! Yes eindelijk hier had ik al lang naar uit gekeken. Savonds gingen we bbqe, voor mij was er genoeg fruit, groentes en noedels dus had lekker gegeten :) daarna nog spelletjes gespeeld op ons verblijf.

17 november - we gaan dingetjes in de buurt bekijken. We zijn naar paar mensen geweest die traditionele kleding maken, was mooi om te zien maar voelde wel beetje dubbel. Ze zijn vaak 4 maanden bezig met 1 kleding stuk. Daarna zijn we naar een vis boerderij geweest. Dit was interessant om te zien. Toen gingen we door naar een school. Dit was zo leuk die kindjes reageerde zo leuk op ons en ze wilde alleen maar spelen eigenlijk konden we hier nog wel heel de middag blijven. Smiddags hebben we nog een tempel bezocht en zijn we naar shopping geweest. Afra en ik hebben een voet massage genomen dat was echt zoo fijn ze hadden m'n voeten en benen gemasseerd was echt zo lekker. Heb er nog heel de avond van genoten.

18 november - vrijdagde laatste dag van de cultuur week. We zijn in de ochtend naar een tempel gegaan waar de voetprint van buddha te zien was. Hier kon je weer "gokken" voor geluk eerst moet je gaan knielen en daar stond een olifantje die moesten de vrouwen met hun ring vinger op tillen en dan een wens doen. Als je dar olifantje daarna weer op kon tillen had je ongeluk en als dat niet lukte had je geluk.. en mij was dat natuurlijk niet gelukt. Daarna moest je bij de voetprint (in een kleiner variant ) een muntje laten staan dit was wel gelukt! Eindelijk want bij alles wat je kon doen voor geluk lukte mij niet hahah. Bij de tempo kon je ook een berg beklimmen. Dat was even zwaar maar wel heel mooi!!

In de middag zijn we naar Monkey tempel gegaan dat was wel beetje eng want die apen springen gewoon op je en klimmen tegen je been aan omhoog en ze hadden in begin van de weel gezegd dat ik mijn piercings uit moest doen omdat ze daar anders misschien aan zouden gaan trekken dus was bang dat ze dat zouden doen maar gelukkig hebben ze dat niet gedaan! De kleine aapjes waren echt heel schattig en de grote waren beetje eng. Maar was wel gaaf om te zien want in die stad lopen alle die apen gewoon rond ze klimmen ook op de huizen. Ziet er zo raar uit.
19 november - vrij weekend! Vandaag uit geslapen en ontbeten. We gaan vandaag lekker naar het zwembad, maar we moesten eerst wachten op Afra en Femke. Afra was gister gebeten of gekrabd door een aap dus ging ze naar het ziekenhuis om te laten controleren. Daarna zijn we lekker gaan zwemmen en in de avond zijn we lekker ergens gaan eten! Even iets anders dan rijst
morgen hebben we ook nog vrij dan blijf ik bij mijn verblijf en ga ik vast mijn tas in pakken want maandag vertrek ik richting het oosten voor mijn buddhism week bij de monniken.. ben heel benieuwd hoe dat is maar dat de heb in mijn volgende blog

Reacties

Reacties

Geert

Zo te lezen heb je het echt naar je zin.
Blijf leren en genieten.

Nicoline Verhoeven

Fijn te lezen dat het vooral leuk is. Toch wel een cultuurverschil hè? Maar geniet vooral.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active